×
×
خانه » خدمات آموزشی دپارتمان مکانیک » پکیج آموزش SSCNC | مجتمع آموزشی امیرکبیر
17 مرداد 1402

پکیج آموزش SSCNC | مجتمع آموزشی امیرکبیر

معرفی پکیج آموزشی نرم افزار SSCNC

مجتمع آموزشی امیرکبیر این افتخار را دارد که بهترین پکیج‌ آموزش نرم افزار SSCNC را با بالاترین کیفیت آماده و در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار دهد.
محتوای این دوره آموزشی شامل:
1-برنامه نویسی
2-زیر برنامه نویسی
3-ماکرو نویسی دستگاه های فرز و تراش CNC
چرا یک مهندس نیاز به یادگیری این نرم افزار دارد؟
همانطور که یک خلبان به یک شبیه ساز پرواز نیاز داره تا با ترس پرواز مقابله کند،یک اپراتورcnc نیز نیاز دارد قبل از کار با دستگاه، کار با این نرم افزار را یاد بگیرد تا حالت های مختلف و خسارت های مختلف که ممکن است پیش بیاد ، رو به صورت شبیه سازی شده مشاهده کند.
به عنوان مثال ممکن هست یک ابزار گران قیمت رو روی دستگاه CNC که به صورت شبیه سازی شده ببینید و اگر مختصات اشتباه به دستگاه بدیم، دستگاه دچار شکستگی می شود!
و این یک خسارت مالی بالا و جبران ناپذیر است.
مخاطبین این دوره آموزشی عمدتا مهندسین مکانیک و مهندسین مکانیک گرایش ساخت و تولید هستند، اما این دوره آموزشی به نحوی طراحی و تدوین شده است که اگر هیچگونه آشنایی نسبت به دستگاه های cnc نداشته باشید نیز می توانید به برنامه نویسی دستگاه های cnc مسلط شوید.
همچنین پس از گذراندن این دوره ، تسلط شما نحوی خواهد بود که حتی سیکل های از پیش تعیین شده مثل زیمنس را بتوانید برنامه نویسی کنید.
مکمل های این دوره ، یادگیری نرم افزار های پاورمیل و مسترکم هستند.
همینطور در پودمان cnc به صورت عملی با دستگاه ها کار می کنید و مطالبی که در این پکیج یاد گرفته ایم را به صورت عملی در دستگاه پیاده سازی می کنیم.

amirkabir isfahan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *