×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش تری دی مکس (3Ds Max) | مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش تری دی مکس (3Ds Max) | مجتمع آموزشی امیرکبیر
پیشرفته و مبتدی

شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره

آموزش تری دی مکس از آن دسته دوره‌های آموزشی است که هر مهندس معماری به آن نیاز خواهد داشت. نرم‌افزار 3Ds Max از آن دسته نرم‌افزارهایی است که در حوزه‌های متنوع، از ساخت انیمیشن گرفته تا مدلسازی ساختمان و اجزای آن و حتی طراحی آبجکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل قدرت بسیار زیاد آن در مدلسازی، تسلط بر آن می‌تواند به‌عنوان یک برگ برنده‌ی مهم در استخدام به‌عنوان یک مهندس معمار مطرح شود. در این قسمت از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر قصد داریم تا این نرم‌افزار و قابلیت‌های آن و سپس پکیج آموزش 3dMax این مرکز آموزشی را به شما معرفی کنیم.

آموزش تری دی مکس و کاربرد آن در حوزه‌های مختلف

آموزش تری دی مکس و کاربرد آن در حوزه‌های مختلف

همان‌طور که در مقدمه‌ی این قسمت از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر نیز عنوان شد، نرم‌افزار 3DMax در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد. در ادامه می‌خواهیم کاربرد آموزش تری دی مکس را در حوزه‌های مختلف با یکدیگر بررسی کنیم:

۱- آموزش تری دی مکس برای طراحی صنعتی

یکی از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار، قابلیت مدلسازی قطعات صنعتی است. به همین دلیل است که افرادی که قصد انجام پروژه‌های طراحی صنعتی را دارند، آموزش تی دی مکس را به‌صورت جدی دنبال می‌کنند.

۲- آموزش تری دی مکس برای ساخت فیلم و انیمیشن

افرادی که اخبار مربوط به نرم‌افزار 3Dmax را دنبال می‌کنند به‌خوبی می‌دانند که این نرم‌افزار در ابتدا برای تهیه‌ی انیمیشن‌های حرفه‌ای طراحی و توسعه داده شد. به همین دلیل است که آموزش تری دی مکس برای افرادی که قصد ساخت انیمیشن و یا فیلم‌ را دارند نیز یک دوره‌ی الزامی است.

۳- آموزش تری دی مکس برای معماران

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تری دی مکس که استفاده از آن را برای مهندسین معمار توجیه‌پذیر می‌کند، توانایی مدلسازی تمامی اجزای معماری ساختمان با نهایت دقت است. بعد از اینکه مدلسازی ساختمان به اتمام رسید، می‌توانید با موتور رندرینگ بسیار قدرتمند VRAY، رندرهای بسیار واقع‌گرایانه‌ای از مدلسازی‌تان را انجام دهید. بنابراین آموزش تری دی مکس برای معماران نیز بازار کار بسیار فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند و پکیج آموزش 3Dmax مجتمع آموزشی امیرکبیر نیز ویژه‌ی مهندسین معمار طراحی شده است.

معرفی پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر

معرفی پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر

حالا که با کاربرد آموزش تری دی مکس در حوزه‌های مختلف آشنا شده‌اید، احتمالاً به‌دنبال این هستید که در یک دوره‌ 3D Max شرکت کرده و توانایی‌های خود را در این زمینه افزایش دهید. اما اگر زمان کافی برای شرکت در دوره‌های آموزش حضوری این نرم‌افزار را ندارید، می‌توانید از پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر استفاده کنید. مزیت‌های استفاده از این پکیج نسبت به نمونه‌های مشابه در ادامه توضیح داده شده است:

۱- آموزش تری دی مکس به‌صورت کاملاً عملی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای انتخاب پکیج آموزش تری دی مکس به آن نیاز دارید، عملی و کابردی بودن آن است. توجه داشته باشید که قرار نیست شما فقط منوهای نرم‌افزار را یاد بگیرید؛ بلکه نحوه‌ی استفاده از این ابزارها در پروژه‌های مختلف و تکنیک‌هایی که برای انجام پروژه نیاز دارید، حتی شاید مهم‌تر از هر نکته‌ی دیگری باشد و این همان چیزی است که در پکیج آموزش 3Dmax مجتمع آموزشی امیرکبیر، کاملاً مدنظر قرار گرفته است.

۲- آموزش تری دی مکس توسط اساتید مجرب و دارای تجربه

تجربه‌ی اساتیدی که پکیج آموزش تری دی مکس را تهیه کرده‌اند نیز یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در هنگام انتخاب پکیج آموزش 3Dmax باید به آن توجه ویژه داشته باشید. بدیهی است که شما فقط قرار نیست کار با نرم‌افزار را یاد بگیرید؛ بلکه تجربه‌ای که برای ورود به بازار کار به آن نیاز دارید و همچنین نحوه‌ی حل چالش‌هایی که ممکن است در پروژه‌های واقعی با آنها برخورد کنید نیز از جمله موضوعات مهم دیگری است که در کنار آموزش نرم‌افزار باید مدنظر قرار دهید.

پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر توسط اساتیدی تهیه شده است که تجربه‌ی سال‌ها فعالیت در این حوزه را دارند و حالا شما با تهیه‌ی این دوره‌ی ویدیویی خواهید توانست علاوه بر آموزش نرم‌افزار، تجربه‌ی چندین ساله‌ی آنها را نیز کسب کنید.

۳- دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای بعد از آموزش تری دی مکس

نکته‌ی دیگر پس از اتمام هر دوره، مدرکی است که می‌توانید دریافت کنید. با توجه به این موضوع که مجتمع آموزشی امیرکبیر زیر نظر مستقیم سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت کرده و دارای مجوز رسمی از این سازمان است، پس از مشاهده‌ی کامل آموزش آموزش تری دی مکس این مرکز و موفقیت در آزمون برگزار شده توسط دپارتمان معماری، خواهید توانست در آزمون فنی و حرفه‌ای کشور نیز شرکت کرده و مدرک این سازمان را نیز در رزومه‌ی خود قرار دهید.

جمع‌بندی

سوالات متداول تری دی مکس

آموزش تری دی مکس از جمله دوره‌های آموزشی بسیار مهم برای تمامی مهندسی معماری است. با آموزش 3dMax می‌توانید مدل‌های بسیار واقع گرایانه از ساختمان بسازید و از آن برای پرزنت پروژه‌های خود استفاده کنید. در این مطلب به شما در مورد نکاتی که در انتخاب دوره 3Dmax نیاز داشته و باید به آنها توجه کنید پرداخته و در نهایت پکیج آموزش این نرم‌افزار که توسط مجتمع آموزشی امیرکبیر طراحی شده است را نیز معرفی کرده‌ایم.

جزییات بیشتر

سؤالات متداول

۱- آیا پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر پروژه محور است؟

بله. پکیج آموزش تری دی مکس امیرکبیر به‌صورت کاملاً پروژه محور و کاربردی ساخته شده و شما در طی آن مدل‌سازی معماری را طی پروژه‌های واقعی خواهید آموخت.

۲- آیا با تهیه‌ی پکیج آموزش تری دی مکس امیرکبیر، می‌توان مدرک فنی و حرفه‌ای نیز دریافت کرد؟

بله. مجتمع آموزشی امیرکبیر دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است. بنابراین با تهیه‌ی پکیج آموزش تری دی مکس این مرکز و کسب نصاب قبولی در آزمون برگزار شده توسط اساتید آن، خواهید توانست در آزمون فنی و حرفه‌ای نیز شرکت کرده و مدرک قابل ترجمه‌ی این سازمان را نیز دریافت کنید.

۳- مهم‌ترین مزیت‌ پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر نسبت به نمونه‌های مشابه آن چیست؟

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های پکیج آموزش تری دی مکس مجتمع آموزشی امیرکبیر می‌توان به پروژه محور بودن آموزش، تجربه‌ی بالای اساتید و همچنین امکان اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای بعد از گذراندن دوره اشاره کرد.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۰۲۲۲۰۵۴۷۱
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر

روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره ۰۹۰۲۲۲۰۵۴۷۱ تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب مهندس شفیعی ، زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:
از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
0
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش تری دی مکس (3Ds Max) | مجتمع آموزشی امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سطح دوره : پیشرفته و مبتدی
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • پیش نیاز : بدون پیشنیاز
  • مدرک تخصصی
  • 40% دوره تکمیل شده است
  • لینک کوتاه صفحه