×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش کتیا مقدماتی

پکیج آموزش کتیا مقدماتی
مقدماتی

امتیاز کاربران به دوره
شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره

پکیج آموزش کتیا (Catia) با توجه به اهمیت این نرم‌افزار در صنعت، مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و مهندسین قرار گرفته است. این پکیج به‌صورت کامل شما را با نرم‌افزار کتیا و تکنیک‌های استفاده از آن آشنا خواهد کرد. با استفاده از این دوره‌ی آموزشی که با بالاترین کیفیت و به‌صورت ویدیویی تهیه شده است، می‌توانید راه خود را برای ورود به بازار کار در این حوزه هموارتر کنید.

معرفی مختصر نرم‌افزار کتیا (Catia)

معرفی مختصر نرم‌افزار کتیا (Catia)

کتیا یکی از نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی است که توسط شرکت «داسو سیستمز» توسعه داده شده است. این نرم‌افزار ابزارهای بسیار حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی و شبیه‌سازی محصولات دارد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی بسیار حرفه‌ای از محصولات و ابزارهای مختلف را تهیه کرده و پس از طراحی، آنها را مورد آنالیز قرار دهید.
یکی از کاربردهای این نرم‌افزار که باعث شده است تا پکیج آموزش کتیا به‌عنوان یکی از پراستقبال‌ترین پکیج‌های آموزشی مجتمع آموزشی امیرکبیر شود، قابلیت طراحی قطعات مختلف با جزئیات بسیار بالا است. این قابلیت علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهد که از خروجی کتیا برای ساخت قطعات استفاده کنید، همچنین باعث می‌شود تا با نقطه ضعف‌های قطعه، قبل از اینکه به مرحله‌ی تولید انبوه برسد آشنا شده و آنها را برطرف کنید.
یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به‌عنوان یک نقطه قوت برای کتیا تلقی شود، امکان هماهنگی کامل با سایر نرم‌افزارهای دیگر است. این قابلیت به مهندس طراح قطعه این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان نمونه، قطعه‌ی طراحی شده‌ی خود را به نرم‌افزارهای تحلیل تنش منتقل کرده و مقاوت قطعه را در برابر بارها و تنش‌های وارد شده، اندازه‌گیری کنند.
کتیا در صنایع مختلفی مانند صنعت خودروسازی، هوافضا، صنعت دریایی و همچنین صنایع نظامی به‌صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین مسئله سبب شده است تا آموزش کتیا حرفه‌ای یکی از الزامات ورود به بازار کار در این حوزه‌ها شناخته شود.

آموزش کتیا برای فعالیت در زمینه‌ی CNC

آموزش کتیا برای فعالیت در زمینه‌ی CNC

در سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های واردات انواع قطعات صنعتی، بازار کار برای مهندسین ساخت و تولید و همچنین متخصصین CNC بسیار زیادتر از گذشته شده است. با توجه به اینکه نرم‌افزار کتیا یکی از معتبرترین نرم‌افزارها برای مدلینگ قطعات صنعتی است، پکیج آموزش کتیا نیز به شما کمک می‌کند تا در این مسیر، به‌صورت قدرتمند وارد عمل شوید.
با توجه به این موضوع که مدل کردن قطعات در نرم‌افزارهای مدلینگ مانند کتیا باید به‌صورتی انجام شود که تمامی جزئیات در مدل ساخته شده نشان داده شود، برای اینکه بتوانید در این حوزه موفق شوید، باید بر این نرم‌افزار و استفاده از آن تسلط بالایی داشته باشید. این همان موضوعی است که در پکیج آموزش کتیا مجتمع آموزشی امیرکبیر رعایت شده است.

آموزش کتیا برای قالبسازی تزریق پلاستیک

آموزش کتیا برای قالبسازی تزریق پلاستیک

یکی دیگر از زمینه‌های دیگری که می‌توانید از پکیج آموزش کتیا در آن استفاده کنید، قالبسازی تزریق پلاستیک است. بسیاری از قطعاتی که در پیرامون خود می‌بینید، از در بطری‌های نوشابه گرفته تا موس کامپیوتر و … با استفاده از قالب‌سازی ساخته شده‌اند. اگر با این دید به مسئله نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که قالبسازی تزریق پلاستیک نیز یکی دیگر از شاخه‌هایی است که صنعت امروزی ما به‌شدت به آن وابسته است.
یکی از مراحل اولیه در ساخت قالب تزریق پلاستیک، مدلسازی قالب است. نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانید طراحی و مدلسازی قالب را با استفاده از آنها انجام دهید و یکی از بهترین این نرم‌افزارها، کتیا است. با پکیج آموزش Catia مجتمع آموزشی امیرکبیر می‌توانید استفاده از این نرم‌افزار را به‌صورت کاربردی فراگرفته و از آن برای طراحی قالب‌های خود استفاده کنید.

۳ نکته‌ی طلایی برای انتخاب بهترین پکیج آموزش کتیا

۳ نکته‌ی طلایی برای انتخاب بهترین پکیج آموزش کتیا

بعد از اینکه با اهمیت آموزش کتیا برای ورود به بازار کار آشنا شدید، باید بتوانید بهترین پکیج آموزش Catia را از بین نمونه‌های متعددی که ممکن است در وب سایت‌های مختلف با آنها مواجه شوید، انتخاب کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای این منظور باید مدنظر قرار دهید، اشاره خواهیم کرد:

۱- آموزش کتیا به‌صورت پروژه محور

یکی از اولین نکاتی که برای انتخاب پکیج آموزش کتیا باید مدنظر قرار دهید، پروژه محور بودن دوره‌ی آموزشی است. توجه داشته باشید که برای ورود مطمئن و قدرتمند به بازار کار، به چیزی بیش از اپراتوری صرف و بدون علم نرم‌افزار نیاز خواهید داشت. بنابراین دقت کنید که پکیج آموزش Catia انتخابی شما باید شما را طی پروژه‌ها و مثال‌های واقعی با این نرم‌افزار آشنا کند.

۲- آموزش کتیا بر اساس نیاز واقعی بازار کار

نکته‌ی دیگری که در انتخاب بهترین پکیج آموزش کتیا مدنظر است، توجه به نیاز واقعی بازار کار است. به‌عنوان توضیح بیشتر، در صورتی‌که دوره‌ی آموزش Catia پُر باشد از مواردی که در نهایت در بازار کار کاربرد ندارد، شما تنها هزینه و زمان خود را تلف کرده‌اید. بنابراین دوره‌ای را انتخاب کنید که دقیقاً همان مواردی را به شما آموزش دهد که برای فعالیت در بازار کار به آنها نیاز خواهید داشت.

۳- نقش تجربه‌ی دوره در انتخاب بهترین پکیج آموزش کتیا

بدون شک، تجربه‌ی مدرس دوره می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت دوره‌ی مجازی آموزش کتیا داشته باشد. در صورتی‌که مدرس دوره دید بالایی در حوزه‌های مختلف مهندسی داشته باشد، می‌تواند شما را دقیقاً به جایی برساند که قبل از ورود به بازار کار، با تمامی چالش‌های این حوزه روبرو شده باشید. در این‌صورت شما اعتماد به نفس بالایی در جلسات مصاحبه خواهید داشت.

چرا پکیج آموزش کتیا مجتمع آموزشی امیرکبیر را انتخاب کنیم؟

چرا پکیج آموزش کتیا مجتمع آموزشی امیرکبیر را انتخاب کنیم؟

پکیج آموزش کتیا مجتمع آموزشی امیرکبیر شما را به‌صورت کامل با این نرم‌افزار آشنا خواهد کرد. مدرس این پکیج، «دکتر مهدی موحدنیا»، مدیرعامل و مدیر دپارتمان مهندسی مکانیک مجتمع آموزشی امیرکبیر است که و تجربه‌ی سال‌ها فعالیت در بازار کار مهندسی مکانیک و ارائه مشاوره‌های شغلی را یکجا در این پکیج به شما ارائه می‌دهد.
در پکیج آموزش Catia مقدماتی، به‌صورت کاملاً پروژه محور، با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:
• ترسیم دوبعدی با محیط اسکچ Sketcher
• طراحی و مدلسازی سه بعدی با محیط Part Design
• مونتاژ قطعات صنعتی و طراحی دستگاه در محیط Assembly Design
• استخراج نقشه‌های ساخت و نقشه‌های کارگاهی و نقشه مرکب در محیط Drafting
• ترسیم مسیر‌های پیچیده سه‌بعدی در محیط Wireframe & Surface Design
• خواندن نقشه‌های صنعتی و علائم روی نقشه
• نور پردازی و رندرگیری قطعات صنعتی

کلام آخر

سوالات متداول آموزش مقدماتی کتیا

پکیج آموزش کتیا از جمله محصولاتی است که در دپارتمان مجازی مجتمع آموزشی امیرکبیر بسیار محبوب است. دلیل این موضوع، نیاز بسیار بالای بازار کار در حوزه‌های مختلف مهندسی مکانیک به افرادی است که بر این نرم‌افزار تسلط بالایی دارند. اگر شما هم قصد دارید تا در حوزه‌های مختلف ساخت و تولید مانند CNC، طراحی و ساخت قالب‌های تزریق پاستیک و … وارد بازار کار شوید، همین حالا پکیج آموزش Catia را خریداری کرده و راه خود را برای ورود به بازار کار، هموار کنید.

نمونه ای از آموزش نرم افزار کتیا سطح مقدماتی

سوالات متداول

۱- آیا با پکیج آموزش کتیا، می‌توان وارد بازار کار شد؟

بله. این پکیج به‌گونه‌ای تهیه شده است که برای ورود به بازار کار مفید باشد. اگر چه پیشنهاد می‌شود پس از پایان این دوره، پکیج آموزش کتیا پیشرفته را هم تهیه کنید تا بتوانید به‌صورت کامل بر این نرم‌افزار تسلط داشته باشید.

2– بازار کار نرم افزار CATIA در داخل و خارج کشور چگونه است ؟

این نرم افزار محبوب ترین نرم افزار طراحی مکانیک چه در ایران و چه در خارج از کشور است. در ایران از بین هر ده آگهی استخدام طراح صنعتی 6 آگهی مربوط به کتیا است و به جرات می توان گفت ، اپراتور کتیا به هیج وجه بیکار نخواهد ماند و تلاش خود را برای افزایش حقوق انجام می دهد. رنج پرداخت حقوق به اپراتور کتیا در سال 1401 بین ده میلیون تا بیست میلیون تومان بسته به میزان تسلط به این نرم افزار متغیر است.
در خارج از ایران این نرم افزار در فرانسه ، آلمان ، کانادا و امریکا بسیار مرود استقبال است و حقوق پایه اپراتور کتیا از 5.5 هزار یورو در ماه شروع خواهد شد. گاها این مبلغ به 12 هزار یورو در ماه نیز خواهد رسید. به علت اینکه لایسنس نرم افزار کتیا بیش از 45 هزار یورو در ساده ترین نسخه ها می باشدو معمولا کابران شخصی توانایی خرید این نرم افزار را نخواهند داشت. بنابراین به شخصی که از ایران این نرم افزار را بانسخه های رایگان فراگرفته است، موقعیت شغلی بسیار زیادی بپیشنهاد می شود.

3- آیا پس از مشاهده‌ی پکیج آموزش Catia، امکان دریافت مدرک هم وجود دارد؟

بله. در صورتی‌که بتوانید در آزمون یا پروژه‌ی پایانی پکیج نمره‌ی قبولی را دریافت کنید‌، می‌توانید برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای نیز درخواست دهید

جزییات بیشتر

سرفصل کتیا مقدماتی:

جلسه اول کتیا مقدماتی:

• معرفی کلی نرم افزار کتیا
• تنظیمات مقدماتی در محیط اسکچ کتیا
• معرفی نمودار درختی، origin ، compass
• معرفی کلی محیط اسکچرCATIA
• نوار ابزار sketch tools

جلسه دوم کتیا مقدماتی:

• معرفی نوار ابزار Profile از محیط Sketcher
• یادگیری اصول ترسیم در محیط دو بعدی کتیا

جلسه سوم کتیا مقدماتی:

• معرفی نوار ابزار constraint در نرم افزار CATIA
• کاربرد جعبه قید ها در کتیاConstraints Define
• تعریف مفاهیم قید های هندسی و ابعادی در نرم افزار کتیا
• قید گذاری در محیط اسکچر کتیا

جلسه چهارم کتیا مقدماتی:

• ادامه دستورات نوار ابزار constraint محیط اسکچر
• قید گذاری خودکار CATIA
• قید گذاری نمایشی در نرم افزار CATIA
• اصلاح قیدها در کتیا

جلسه پنجم کتیا مقدماتی:

ادامه ویرایش روی ترسیمات انجام شده در محیط اسکچر
• نوار ابزار operation در نرم افزار کتیا
• ویرایش ترسیمات در کتیا
• تبدیل ، تکثیر و انتقال عناصر ترسیمات در محیط اسکچر

جلسه ششم کتیا مقدماتی:

ادامه دستورات نوار ابزار operation در محیط اسکچر
• ابزار Project 3D Elements (ایجاد تصویر از یک ترسیم در صفحه ای موازی)
• معرفی ابزار Intersect 3D Elements در کتیا
• ایجاد تصویر از یال های استوانه با ابزار Project 3D Silhouette Edges در نرم افزار CATIA

جلسه هفتم کتیا مقدماتی:

در این جلسه آموزشی نکات باقیمانده از نرم افزار کتیا در محیط اسکچر ذکر می گردد.
این نکات عبارتند از:
• افزایش وضوح ترسیمات
• معرفی نوار ابزار visualization
• تغییرات رنگ و حالت های نمایش CATIA
• معرفی view در نرم افزار کتیا
• گرفتن فایل خروجی از کتیا
• معرفی نوار ابزار select در نرم افزار CATIA

جلسه هشتم کتیا مقدماتی:

• در این جلسه آموزشی طریقه عیب یابی اسکچ ها و انواع خطاهایی که باعث می شود ترسیم به حجم تبدیل نشود بررسی می شود.

جلسه نهم کتیا مقدماتی:

• در این جلسه سه تمرین مقدماتی برای افزایش مهارت فراگیران انجام می گردد. در پایان این جلسه فراگیران اصول نرم افزار و هم چنین تکنیک های محیط اسکچ کتیا را به صورت کامل آموخته اند.

جلسه دهم کتیا مقدماتی:

• در این جلسه دو تمرین نسبتاً دشوارتر از جلسه قبلی برای افزایش مهارت فراگیران انجام می گردد. در پایان این جلسه فراگیران تسلط کافی روی ابزارهای محیط اسکچ را پیدا کرده اند. برای مشاهده تمرین بیشتر در این قسمت پکیج پروژه و تمرین کتیا تهیه شود.

جلسه یازدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه موارد زیر آموزش داده می شود:
• معرفی کلی محیط Part Design کتیا
• معرفی نوار ابزارهای این محیط
• آموزش مفهوم Feature در نرم افزار CATIA
• معرفی نوار ابزار Measure در کتیا
• متریال دهی و معرفی ابزار Apply Material در نرم افزار CATIA

جلسه دوازدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه موارد زیر آموزش داده می شود:
• آموزش ابزارهای نوارابزار Sketch Based Feature
• ابزار Pad و Pocket در نرم افزار کتیا

جلسه سیزدهم کتیا مقدماتی:

در این درس موارد زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Drafted Filleted Pad در کتیا
• ابزار Multi Pad
• ابزار Drafted Filleted Pocket در نرم افزار CATIA
• ابزار Multi Pocket

جلسه چهاردهم کتیا مقدماتی:

در این درس موارد زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Shaft در نرم افزار کتیا
• ابزار Groove در نرم افزار CATIA

جلسه پانزدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Sketch-Based Feature ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Hole (انواع پیچ، تعریف رزوه، گام ، متریک و اینچی و...)
• ابزار Rib در نرم افزار CATIA
• ابزار Slot در کتیا

جلسه شانزدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Sketch-Based Feature ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Solid Combine در نرم افزار کتیا
• ابزار Stiffener در کتیا
• رندر گیری با ابزار Photo Studio Easy Tools در نرم افزار CATIA

جلسه هفدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Sketch-Based Feature ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Multi Section Solid در نرم افزار CATIA
• ابزار Removed Multi Section Solid

جلسه هجدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Dress-up Features ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Edge Fillet در نرم افزار کتیا
• ابزار Chamfer
• ابزار Draft در نرم افزار CATIA
• ابزار Shell در کتیا

جلسه نوزدهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Dress-up Features ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Thickness در نرم افزار CATIA
• ابزار Thread/Tap
• ابزار Remove Face در نرم افزار کتیا

جلسه بیستم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Transformation Features ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Translation
• ابزار Rotation در نرم افزار CATIA
• ابزار Symmetry در نرم افزار کتیا
• ابزار Axis to Axis در کتیا
• ابزار mirror

جلسه بیست ویکم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Transformation Features ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Rectangular Pattern در کتیا
• ابزار Circular Pattern در نرم افزار کتیا
• ابزار User Pattern
• ابزار Scale در نرم افزار CATIA
• ابزار Affinity در کتیا

جلسه بیست و دوم کتیا مقدماتی:

در این جلسه نوار ابزار Reference Elements آموزش داده می شود. این نوار ابزار برای تعریف انواع نقطه ، خط ، صفحه استفاده می شود. این المان های کمکی به طراحی بهتر قطعات کمک می نمایند.
در این جلسه المان کمکی point (نقطه) به صورت مفصل تعریف می شود.

جلسه بیست و سوم کتیا مقدماتی:

در این جلسه نوار ابزار Reference Elements آموزش داده می شود. این نوار ابزار برای تعریف انواع نقطه ، خط ، صفحه استفاده می شود. این المان های کمکی به طراحی بهتر قطعات کمک می نمایند.
در این جلسه المان کمکی line (خط) به صورت مفصل تعریف می شود.

جلسه بیست و چهارم کتیا مقدماتی:

در این جلسه نوار ابزار Reference Elements آموزش داده می شود. این نوار ابزار برای تعریف انواع نقطه ، خط ، صفحه استفاده می شود. این المان های کمکی به طراحی بهتر قطعات کمک می نمایند.
در این جلسه 11 روش ایجاد المان کمکی plane ( صفحه) به صورت مفصل تعریف می شود.

جلسه بیست و پنجم کتیا مقدماتی:

در این جلسه در ابتدا فراگیران با مفهوم Body درطراحی آشنا شده ، هم چنین از نوار ابزار Boolean Operationابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Add در نرم افزار کتیا
• ابزار Remove در نرم افزار CATIA
• ابزار Intersect در کتیا

جلسه بیست و ششم کتیا مقدماتی:

در این جلسه از نوار ابزار Surface Based Features ابزار های زیر آموزش داده می شود:
• ابزار Split در نرم افزار کتیا
• ابزار Thick Surface
• ابزار Close Surface در نرم افزار CATIA
• ابزار Sew Surface

جلسه بیست وهفتم کتیا مقدماتی:

• در جلسات گذشته تمامی ابزارهای محیط Part Design و Sketcher آموزش داده شد. در این جلسه و جلسه بعدی با انجام هشت تمرین تمامی این ابزارها به صورت کاربردی مورد بررسی قرار می گیرد.

جلسه بیست وهشتم کتیا مقدماتی:

در این جلسه چهار تمرین نکته دار از محیط Part Design انجام می گردد. در دو تمرین آخر فراگیران با مفهوم Body به صورت کامل آشنا شده ودر طراحی ها از آن استفاده می کنند.

جلسه بیست ونهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه نکات طلایی محیط part design به همراه چند تمرین حرفه ای آموزش داده می شود. در پایان این درس فراگیر می تواند تمامی تمریناتی که در این پوشه قرارداده شده است را به عنوان تمرین انجام دهد و جهت رفع اشکال به مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان مراجعه نماید.

جلسه سی ام کتیا مقدماتی:

در این جلسه اصول نقشه کشی و ترسیمات در محیط Drafting کتیا آموزش داده می شود. فراگیران پس از مشاهده این جلسه آموزشی با مفاهیم زیر آشنا می شوند:
• آشنایی با استانداردهای نقشه کشی CATIA
• آشنایی با نماهای کمکی در نرم افزار کتیا
• آشنایی با انواع کاغذ نقشه کشی در کتیا
• کادربندی و درج جدول عمومی در نقشه در نرم افزار CATIA
• درج لوگو در جدول عمومی
• ترسیمات و ویرایش در محیط درفتینگ CATIA

جلسه سی و یکم کتیا مقدماتی:

در این جلسه ادامه مباحث نقشه کشی و درج علائم در نقشه آموزش داده می شود. مطالب این جلسه به شرح زیر است:

• تعریف انواع نما و توضیح کاربرد آن ها در نرم افزار CATIA
• تغییرات در نوع خطوط در نرم افزار کتیا
• تغییرات در فونت و رنگ و سایز در کتیا
• درج علائم در نقشه CATIA

جلسه سی و دوم کتیا مقدماتی:

در این جلسه ادامه مباحث نقشه کشی ، اصول اندازه گذاری و درج تلرانس و انطباق آموزش داده می شود. مطالب این جلسه به شرح زیر است:

• اصول اندازه گذاری در نرم افزار کتیا
• تلرانس های عمومی در کتیا
• تلرانس های هندسی و وضعی در نرم افزار CATIA

جلسه سی و سوم کتیا مقدماتی:

در این جلسه نکات باقیمانده از محیط نقشه کشی کتیا ذکر می گردد. در ادامه با انجام تمرین ، درج تمامی علائم روی نقشه تکرار می گردد.

جلسه سی و چهارم کتیا مقدماتی:

در این جلسه محیط اسمبلی ( مونتاژ) به صورت کلی آموزش داده می شود. مطالب این جلسه به شرح زیر است:

• آشنایی با محیط اسمبلی کتیا
• یادگیری مفهوم Product ,Part
• یادگیری نحوه وارد کردن قطعات در نرم افزار CATIA
• آموزش نحوه جدا کردن قطعات بهم ریخته در نرم افزار کتیا
• آموزش نحوه حرکت دادن دستی قطعات
• آموزش نحوه رنگ کردن قطعات در کتیا

جلسه سی وپنجم کتیا مقدماتی:

در این جلسه ادامه دستورات محیط اسمبلی ( مونتاژ) آموزش داده می شود. مطالب این جلسه به شرح زیر است:

• آشنایی با قیود CATIA
• نوار ابزار Constraint در نرم افزار CATIA
• نوار ابزارmove در نرم افزار کتیا
• نوار ابزار annotation در کتیا

جلسه سی وششم کتیا مقدماتی:

در این جلسه ادامه دستورات محیط اسمبلی ( مونتاژ) آموزش داده می شود. مطالب این جلسه به شرح زیر است:
• ادامه دستورات نوار ابزار constraint
• آشنایی با Catalog Browser (کتابخانه قطعات استاندارد) در نرم افزار CATIA
• Reuse Pattern در نرم افزار کتیا
• استفاده از نوار ابزار Scenes
• استخراج نقشه مونتاژ و دمونتاژ CATIA
• Define Multi Instantiation در نرم افزار CATIA

جلسه سی وهفتم کتیا مقدماتی:

در این جلسه یک پروژه کامل ( جک قیچی) از صفر تاصد بدون نیاز به ایجاد قید شبیه سازی و اسمبل شده است. در پایان این جلسه فراگیر قادر به مونتاژ هر نوع قطعه می باشد. هم چنین می تواند در حین مونتاژ اصلاحات روی قطعات را انجام دهد.

جلسه سی وهشتم کتیا مقدماتی:

در این جلسه ادامه دستورات محیط اسمبلی ( مونتاژ) آموزش داده می شود. در پایان این جلسه فراگیر قادر به به ارائه نقشه از مجموعه مونتاژی و درج جدول است . هم چنین با مفهوم بالن گذاری به صورت کامل آشنایی پیدا می کند.
در این جلسه موارد زیر آموزش داده می شود:
• آشنایی با نوار ابزار space analysis در کتیا

جلسه سی ونهم کتیا مقدماتی:

در این جلسه یک پروژه کامل موتور وی شکل خورجینی با تمامی قیود و اصلاحات مونتاژ شده و نقشه مونتاژ آن ارائه می گردد.

جلسه چهلم کتیا مقدماتی:

در این جلسه یک پروژه کامل استپ ولو از روی نقشه مونتاژ مجددا مونتاژ کاری می شود. در پایان این جلسه فراگیر تمامی محیط های سطح مقدماتی را به صورت کامل مسلط شده و آماده معرفی به آزمون سازمان فنی و حرفه ای می باشد. در این آزمون یک مرحله به صورت تئوری (آزمون تستی) معرفی به آزمون می گردد که متقاضی در این آزمون ملزم به کسب نمره 50 از 100 است.

نکته حائز اهمیت این آزمون این است که نمره منفی نداشته و مجموع سوالات 40 عدد می باشد. وقت این آزمون 40 دقیقه بوده که برای این آزمون ساده بسیار زیاد است. اینجانب مهندس مهدی موحدنیا، در پایان این پکیج آموزشی اعلام میدارم در صورتی که قدم به قدم با آموزش های درس به درس همراه شده باشید می توانید به راحتی نمره بالا و سطح خوب کسب نمایید.پس از آزمون تئوری به فاصله زمانی 15 الی 30 روز نوبت به آزمون عملی است که بسیار ساده تر از سطح آموزش این پکیج می باشد.

در پایان نمونه ای از سوالات تئوری و عملی این آزمون برای فراگیران این پکیج آموزشی قرارداده شده است.

روند معرفی به آزمون کتیا مقدماتی مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان:

• خرید پکیج آموزشی شماره 1 کتیا
• مشاهده تمامی 40 جلسه پکیج
• انجام تمرینات حین دوره
• مطالعه جزوه کمک آموزشی
• مطالعه نمونه سوالات تئوری
• انجام یکی از پروژه های درج شده در این پوشه
• ایجاد فایل PDF از نقشه های استخراج شده
• مراجعه به وبسایت WWW.amirkabir.in
• سربرگ خدمات/ درخواست مدرک
• پرکردن تمامی کادر های ستاره دار
• پرداخت مبلغ مدرک با آزمون
• درج "کتیا مقدماتی مجازی" در کادر نام مدرک درخواستی
• بارگذاری پروژه انجام شده در کادر پروژه
• در صورتی که پس از 15 روز زمان آزمون به شما اطلاع داده شد با شماره 03136635020 تماس حاصل نمایید.
• این آزمون فقط در استان اصفهان برگزار می گردد و سایر هموطنان استفاده کننده از این خدمات باید در موعد مقرر به صورت حضوری در آزمون شرکت نمایند.
• تمامی هم وطنان استفاده کننده از این پکیج آموزشی در صورت نیاز به جلسه رفع اشکال می توانند با مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان تماس گرفته و درخواست یک جلسه کلاس رایگان رفع اشکال نمایند.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۰۲۲۲۰۷۱۶۲
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر

روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره 09022207162 تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب آقای دکتر مهدی موحدنیا زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:
از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
5.00
۹۶۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
3
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

4 دیدگاه برای پکیج آموزش کتیا مقدماتی

  1. علیرضا حیدرپور

    درود بر مهندس موحدنیا و تیم امیرکبیر ، مثل همیشه عالی بود استاد…………….

  2. mj.babaee69 (خریدار محصول)

    سلام
    پیشنهاد میکنم حتی اگه در کلاس های حضوری شرکت کردید این پکیج رو تهیه کنید .
    دکتر موحد نیا در تدریس بسیار عالی ، دقیق ، با تجربه و از همه مهمتر سطح علمی بسیار بالایی دارند .
    من از ایشون واقعا سپاسگزارم .
    ایشون هم استاد نمونه و هم راهنمای خوبی برای دانشجویان هستند .
    پیشنهاد میکنم پیج ایشون رو در اینیستاگرام دنبال کنید و با ایشون بیشتر آشنا بشید .
    ID : mehdimovahednia

    • خانم مهرابی

      با سلام
      نظرلطف شماست.
      ممنون از خرید شما

  3. rezadhn (خریدار محصول)

    خیلی خوبه واقعا ارزش خرید داره

    • خانم مهرابی

      با سلام ممنون از نظر شما

  4. علی باقری

    این دوره را پارسال خریدم. میتونم ادعا کنم تمام و کمال کتیا مقدماتی را یاد گرفتم و حتی میتونم تدریس کنم

    • Eamirkabir

      خیلی ممنون از نظر ارزشمند شما دوست عزیز..با آرزوی موفقیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۹۶۰,۰۰۰ تومان
  • سطح دوره : مقدماتی
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • شامل 40 قسمت جلسه
  • پیش نیاز : بدون پیشنیاز
  • 20 ساعت آموزش
  • گواهی حضور در دوره ، مدرک فنی و حرفه ای ، مدرک بین المللی QAL
  • دوره‌های مرتبط: Catia2 ،Catia3، Catia P&P، نقشه خوانی صنعتی
  • 100% دوره تکمیل شده است
  • بازگشت به صفحه :
    لینک کوتاه صفحه