×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید | مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید | مجتمع آموزشی امیرکبیر
مقدماتی - متوسطه

شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره

آموزش برنامه‌ریزی تولید یکی از دوره‌های مهمی است که با توجه به اهمیت آن در صنایع مختلف، همواره جزء دوره‌های پرمتقاضی محسوب می‌شده است. در دنیای امروز که استفاده از زمان به یک الزام در تمامی صنایع تبدیل شده است، این برنامه‌ریزی تولید است که به شما کمک می‌کند تا راندمان کسب و کار خود را به حداکثر برسانید. در این مطلب از وب سایت دپارتمان مجازی مجتمع آموزشی امیرکبیر، قصد داریم تا علاوه بر اینکه اهمیت برنامه‌ریزی تولید را بیشتر برای شما روشن کنیم، به معرفی پکیج آموزشی برنامه‌ریزی تولید نیز بپردازیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

آموزش برنامه‌ریزی تولید و نقش آن در صنایع مختلف

آموزش برنامه‌ریزی تولید و نقش آن در صنایع مختلف

آموزش برنامه‌ریزی تولید چه نقشی در موفقیت صنایع مختلف دارد؟ این شاید مهم‌ترین سؤالی باشد که با پاسخ به آن می‌توانید به اهمیت این دوره‌ی آموزشی پی ببرید.
برنامه‌ریزی تولید یک برنامه‌ی کاملاً مشخص و زمان‌بندی شده برای نحوه‌ی تولید محصولات و خدمات یک واحد تولیدی است. آموزش برنامه‌ریزی تولید به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید اهداف موردنیاز تولید سازمانتان را شناسایی کرده و بر اساس آنها، منابعی که نیاز دارید و فرآیندهایی که برای انجام این کار لازم است را شناسایی کرده و از این برنامه‌ی مدون، برای رشد و توسعه‌ی سازمان خود بهره ببرید.

یکی از موضوعاتی که در سازمان‌های مختلف تفاوت دارد، تعداد محصولات تولیدی توسط آنها است. به‌عنوان نمونه یک کارگاه تولیدی ممکن است تک محصولی باشد و کارگاه دیگر ممکن است تولید دسته‌ای و یا حتی تولید انبوه داشته باشد. از نگاهی دیگر، حتی ممکن است زمان تولید یک محصول متفاوت باشد. به‌عنوان نمونه برخی از محصولات تولید مستمر دارند و برخی دیگر تولید دائمی. در تمامی این موارد، این آموزش برنامه‌ریزی تولید است که به کسب و کار کمک می‌کند تا بتواند مدیریت مناسبی بر روی تولید تمامی این محصولات داشته باشد.

تمامی کسب و کارهایی که به انواع مختلف، محصولی تولید می‌کنند، باید بر روی زمان‌بندی تولید خود مدیریت بسیار بالایی داشته باشند. این موضوع یکی از مسائل بسیار مهم برای جلوگیری از مواردی مانند انباشت سرمایه، کم کردن ضایعات و بیکار ماندن دستگاه‌ها و … خواهد داشت.

با آموزش برنامه‌ریزی تولید، به‌صورت کامل بر تمامی این موارد مسلط خواهید شد.
آموزش برنامه‌ریزی تولید به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به‌عنوان مدیر برنامه‌ریزی تولید شرکت‌ها و سازمان‌های مهم مشغول به‌کار شوید و به درآمدهای بالا نیز دست پیدا کنید.

نکات مهم در انتخاب دوره‌ی آموزش برنامه‌ریزی تولید

نکات مهم در انتخاب دوره‌ی آموزش برنامه‌ریزی تولید

تا این قسمت، حتماً به اهمیت آموزش برنامه‌ریزی تولید در صنعت پی برده‌اید. اما اگر سری به مرورگر خود بزنید و بخواهید که یک دوره‌ی آموزشی در این زمینه را پیدا کنید، حتماً با انواع و اقسام وب سایت‌هایی روبرو خواهید شد که هر یک از آنها نیز ادعا می‌کنند که بهترین دوره‌ها را برای شما برگزار می‌کنند. اما شما کدام یک از این موارد را انتخاب خواهید کرد؟ در ادامه، چند نمونه از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام انتخاب بهترین دوره‌ی آموزش برنامه‌ریزی تولید باید به آنها توجه داشته باشید را به شما یادآوری خواهیم کرد:

۱- آموزش برنامه‌ریزی تولید بر اساس نیاز واقعی بازار کار

اولین و شاید بی‌اغراق، مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام انتخاب دوره‌ی آموزش برنامه‌ریزی تولید باید به آن توجه داشته باشید این است که مفاهیم عنوان شده در این دوره‌ی آموزشی، باید دقیقاً متناسب با نیاز بازار کار انتخاب شده باشد. در واقع شما باید آن چیزی را یاد بگیرید که هنگام ورود به بازار کار به آنها نیاز دارید. در غیر اینصورت فقط هزینه و مهم‌تر از آن، زمان خود را از دست خواهید داد.

۲- آموزش برنامه‌ریزی تولید به‌صورت پروژه محور

نکته‌ی مهم دیگری که در آموزش برنامه‌ریزی تولید باید به آن توجه داشته باشید این است که برنامه‌ریزی تولید علمی است که بهترین حالت یادگیری آن با ذکر نمونه‌های مشابه و مثال‌های متعدد انجام خواهد شد. بنابراین اگر قصد دارید تا بهترین پکیج آموزشی برنامه‌ریزی تولید را انتخاب کنید، حتماً توجه داشته باشید که روند آموزش به‌گونه‌ای باشد که مثال‌های متعددی در آن توضیح داده شود.

۳- آموزش برنامه‌ریزی تولید توسط اساتید مجرب

آموزش برنامه‌ریزی تولید بدون استفاده از اساتید مجرب در این حوزه، هیچ دستاوردی را برای شما به همراه نخواهد داشت. واضح است که اساتید با تجربه‌ی بالا در حوزه‌ی مدیریت و برنامه‌ریزی تولید، می‌توانند نگرش شما را نسبت به این حوزه، دقیقاً به همان صورتی تغییر دهند که برای ورود به بازار کار و موفق شدن در این حوزه نیاز دارید.

بدون اغراق، صنعت نیازمند و تشنه‌ی افرادی است که آموزش برنامه‌ریزی تولید را زیر نظر اساتید باتجربه گذرانده‌اند و به همین دلیل می‌توانند به این صنایع، در رسیدن به اهداف بلند خود کمک کنند.

معرفی پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید مجتمع آموزشی امیرکبیر

معرفی پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید مجتمع آموزشی امیرکبیر، یکی از بهترین دوره‌های مجازی طراحی شده در این حوزه است که دقیقاً بر اساس سیلابس دوره‌های حضوری این مرکز آموزشی تهیه شده است. شما با استفاده از این پکیج آموزشی، موارد زیر را به‌صورت کاملاً پروژه محور و کاربردی، خواهید آموخت:

• آشنایی اساسی با مفهوم برنامه‌ریزی تولید
• آشنایی با مفاهیم مروبوط به چیدمان کارخانه‌ و نیز روابطی که این چیدمان با برنامه‌ریزی تولید دارد
• آشنایی عمیق با انواع مدل‌های تولید و جایگاهی که آموزش برنامه‌ریزی تولید در هر یک از این مدل‌ها دارد
• آموزش برنامه‌ریزی تولید ادغامی و مفاهیم مربوط به آن
• مفاهیم پیش‌بینی تقاضا و آموزش کامل انواع روش‌های آن
• آموزش کامل مفاهیم MS-MPS-ATP و همچنین نحوه‌ی پیاده‌سازی آنها در EXCEL
• درک مفهوم RCCP در آموزش برنامه‌ریزی تولید و همچنین نحوه‌ی پیاده‌سازی و رفع مشکلات آن با استفاده از روش‌های مختلف (به‌عنوان نمونه برنامه‌ریزی خطی)

• آموزش مفهوم MRP در آموزش برنامه‌ریزی تولید و نحوه‌ی پیاده‌سازی عملی آن در EXCEL
• تعیین توالی تولید دسته‌ای
• تعیین زمان‌بندی مربوط به کار ماشین‌آلات (به‌عنوان نمونه زمان‌بندی یک ماشین، چند ماشین به‌صورت موازی، چند ماشین به‌صورت سری و همچنین قانون جانسون را در این بخش از پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید فرا خواهید گرفت.)
• درک عمیق نسبت به مفاهیم JIT
• آموزش کامل نحوه‌ی مفاهیم آموزش داده شده به‌صورت عملی در EXCEL

همان‌طور که مشاهده می‌شود، مفاهیمی که در پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید مجتمع آموزشی امیرکبیر به شما آموزش داده می‌شود، کاملاً موردنیاز بازار کار بوده و می‌تواند شما را برای ورود به این حوزه‌ی کاری، به‌صورت کامل آماده کند.

کلام آخر

سوالات متداول آموزش برنامه ریزی تولید

آموزش برنامه‌ریزی تولید یکی از مفاهیم اساسی و مؤثر در رشته‌ی مهندسی صنایع است. تمامی کارخانجات تولیدی نیاز دارند تا تولید خود را برای دستیابی به بالاترین راندمان و جلوگیری از هدر رفت منابع و …، با استفاده از برنامه‌ریزی تولید، بهینه کنند. بنابراین متخصصین برنامه‌ریزی تولید شانس بالایی برای ورود به بازار کار در حوزه‌های مدیریت و برنامه‌ریزی تولید دارند. با پکیج آموزشی برنامه‌ریزی تولید مجتمع آموزشی امیرکبیر، تمامی مفاهیم ویژه برای ورود به بازار کار در این حوزه به‌صورت کامل و کاربردی به شما آموزش داده خواهد شد. همین حالا این پکیج آموزشی را خریداری کرده و راه خود را برای ورود به بازار کار این حوزه، هموار کنید.

نمونه ای از پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید

جزییات بیشتر

سوالات متداول

۱- آموزش برنامه‌ریزی تولید به‌صورت پکیج، واقعاً مؤثر است؟

بله! هیچ تفاوتی میان سیلابس پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید و کلاس‌های حضوری آن وجود ندارد. علاوه بر این، صدها نفر از این پکیج آموزشی استفاده کرده و توانسته‌اند به هدف خود دست پیدا کنند.

۲- آیا پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید امیرکبیر، پروژه محور است؟

بله. پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید مجتمع آموزشی امیرکبیر به‌صورت کاملاً پروژه محور طراحی شده است.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۰۲۲۲۰۵۹۷۱
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر
روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره  ۰۹۰۲۲۲۰۵۹۷۱ تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب مهندس حسینی زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:
از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
0
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش برنامه‌ریزی تولید | مجتمع آموزشی امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • سطح دوره : مقدماتی - متوسطه
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • شامل 19 جلسه
  • پیش نیاز : اکسل مهندسی
  • 9 ساعت آموزش
  • مدرک تخصصی
  • 100% دوره تکمیل شده است
  • بازگشت به صفحه :
    لینک کوتاه صفحه

    دوره های مرتبط

    داشبورد مدیریتی در اکسل

    پکیج آموزش داشبورد مدیریتی در اکسل
    پیشرفته و مبتدی

    3 ساعت آموزش
    23 دانشجو
    ۵۲۰,۰۰۰ تومان