×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش پریمیر (Premiere) | مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش پریمیر (Premiere) | مجتمع آموزشی امیرکبیر
پیشرفته و مبتدی

امتیاز کاربران به دوره
شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره

پکیج آموزش پریمیر یکی از مهم‌ترین کارهایی است که علاقمندان به حوزه‌ی تبلیغات، فیلم و انیمیشن باید در برنامه‌ی خود قرار دهند. بدون شک آموزش Premiereمی‌تواند نقش مهمی در ورود به بازار کار در این حوزه داشته باشد. اما نکته‌ی مهم این است که چطور می‌توان بهترین پکیج آموزش Premiere را انتخاب کرد. اگر شما هم به‌دنبال پاسخی برای این سؤال هستید، این مطلب از وب سایت امیرکبیر، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. همچنین در این مطلب، ما پکیج آموزشی پریمیر را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش پریمیر + ۳ دلیل مهم برای اهمیت آن

آموزش پریمیر + ۳ دلیل مهم برای اهمیت آن

چرا آموزش پریمیر تا این اندازه مهم است؟‌ چرا بازار کار تا این اندازه به این نرم‌افزار نیاز دارد؟‌ این سؤالاتی است که احتمالاً در ذهن شما هم وجود داشته باشد. دلیل این موضوع، کارایی خیره کننده‌ی این نرم‌افزار در تدوین انواع محصولات ویدیویی است. اما ویژگی‌های منحصر به فرد پریمیر، فقط منحصر به تدوین و ادیت فیلم و انیمیشن نیست؛ در ادامه‌ی این مطلب از وب سایت مجازی مجتمع آموزشی امیرکبیر دلایل بیشتری را در مورد آموزش نرم‌افزار Premiere به شما خواهیم گفت.

۱- آموزش پریمیر به‌عنوان بهترین نرم‌افزار تدوین محصولات ویدیویی

اولین دلیل محکمی که می‌توان برای آموزش پریمیر آورد، این است که این نرم‌افزار محصول غول نرم‌افزاری ادوبی است و یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ادیت و تدوین فیلم است. هر جا صحبت از تدوین به میان می‌آید، یکی از اولین و بهترین ابزارهایی که نام آن را به یاد خواهید آورد، پریمیر است.

آموزش پریمیر این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید خروجی‌های سایر نرم‌افزارهای ساخت شرکت ادوبی را در پریمیر نیز استفاده کنید. به‌عنوان نمونه فرض کنید یک عکس را در نرم‌افزار فتوشاپ ادیت کرده‌اید. فایل PSD این عکس به‌صورت مستقیم قابل باز شدن در نرم‌افزار پریمیر است. نکته‌ی جذاب‌تر این است که اگر این فایل را در پریمیر باز کنید و دوباره در نرم‌افزار فتوشاپ، تغییری روی عکس ایجاد کنید، همین تغییرات بدون نیاز به هیچ کار اضافه‌ی دیگری، در پریمیر نیز اعمال خواهد شد.

۲- آموزش پریمیر برای اتصال به افترافکت

یکی دیگر از مواردی که با آموزش پریمیر به‌دست خواهید آورد، امکان متصل کردن پروژه‌های ایجاد شده در افترافکت به پروژه‌ی جاری‌تان است. به‌عنوان نمونه فرض کنید قصد تدوین یک پروژه‌ی موشن گرافیک را که در نرم‌افزار افترافکت ایجاد کرده‌اید، دارید. با آموزش Premiere به‌راحتی خواهید توانست این پروژه را به نرم‌افزار پریمیر منتقل کرده و کار تدوین موشن گرافیک طراحی شده را در این نرم‌افزار به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید.

۳- آموزش پریمیر برای ادیت ویدیوهای 4K

آموزش پریمیر این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید به ادیت فیلم‌های 4K نیز بپردازید. حتی در صورتی‌که سیستم شما از نظر سخت‌افزاری قدرت ادیت فیلم‌های با این کیفیت را هم نداشته باشد، شما می‌توانید فقط برای ادیت فیلم، کیفیت را بر روی ۱۰۸۰ قرار دهید و در نهایت خروجی کار را به‌صورت 4K بگیرید.

۳ زمینه‌ی مهم برای ورود به بازار کار از طریق آموزش پریمیر

۳ زمینه‌ی مهم برای ورود به بازار کار از طریق آموزش پریمیر

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که به‌تازگی قصد دارند تا از پکیج آموزش پریمیر مجتمع آموزشی امیرکبیر استفاده کنند این است که آیا واقعاً بازار کار مناسبی برای این نرم‌افزار وجود دارد یا خیر.
برای پاسخ به این سؤال باید زمینه‌هایی را که با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا از آموزش پریمیر کسب درآمد کنید را شناسایی کنیم. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره کرده‌ایم:

۱- آموزش Premiere برای ساخت تدوین ویدیوهای تبلیغاتی

امروزه صنعت تبلیغات، آن هم تبلیغات ویدیویی، بیشتر از هر زمان دیگری در موفقیت یک کسب و کار اهمیت دارد؛ و با توجه به اینکه نرم‌افزار Premiere نیز به‌عنوان مرجعی برای این منظور شناخته شده است، می‌توان گفت که با آموزش پریمیر حرفه‌ای، قادر خواهید بود تا در این حوزه وارد بازار کار شوید.

۲- آموزش Premiere برای ادیت فیلم‌های مجالس

ثبت ویدیو از لحظات تاریخی زندگی، علاقه‌ی هر فردی است. همه‌ی ما دوست داریم که فیلم عروسی، جشن تولد فرزند و … را به‌صورت حرفه‌ای تدوین کنیم تا با هر بار دیدن آن، خاطره‌ی زیبای آن روز مجدداً برای ما زنده شود. آموزش پریمیر به شما این امکان را خواهد داد تا ویدیوهای تهیه شده از انواع مجالس را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای تدوین کنید و از این طریق نیز درآمد قابل توجهی داشته باشید.

۳- آموزش Premiere برای ساخت تیتراژ و تیزر فیلم‌های سینمایی

اگر بتوانید با آموزش پریمیر و البته تمرین‌های مداوم، به یک تدوین‌گر حرفه‌ای و دارای ایده در این زمینه تبدیل شوید، حتی می‌توانید به پروژه‌های بزرگ‌تر مانند تدوین تیتراژ و تیزر و حتی خود فیلم‌های سینمایی هم فکر کنید. اگر چه این کار در نظر اول ممکن است نشدنی به‌نظر برسد، اما با این حال واقعاً غیرممکن هم نیست. اگر سودای معروف شدن در این زمینه را در سر دارید، همه چیز از همین‌جا شروع می‌شود؛ استفاده از پکیج آموزش Premiere!

۳ نکته‌ی مهم برای انتخاب بهترین پکیج آموزش پریمیر

۳ نکته‌ی مهم برای انتخاب بهترین پکیج آموزش پریمیر

رسیدن به این قسمت از این مطلب از مجتمع آموزشی امیرکبیر، یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم نیاز به آموزش پریمیر به‌عنوان یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند است. اما اگر یک جستجوی ساده در اینترنت برای پیدا کردن پکیج آموزش Premiere انجام دهید، قطعاً به نتایج بسیار متعددی خواهید رسید. سؤال این است که کدام یک از آنها را انتخاب می‌کنید؟ چه نکاتی را برای این انتخاب در نظر می‌گیرید؟

توجه داشته باشید که اگر پکیج آموزش پریمیر انتخابی شما مناسب نباشد، شما فقط هزینه‌ای را که برای تهیه‌ی آن خرج کرده‌اید از دست نخواهید داد؛ مهم‌تر از هزینه، زمانی است که برای مشاهده‌ی این پکیج صرف کرده‌اید و در آخر، دستاوردی هم نداشته‌اید.
در ادامه، به ۳ فاکتور کلیدی برای انتخاب بهترین پکیج آموزش پریمیر اشاره خواهیم کرد:

۱- آموزش پریمیر به‌صورت پروژه محور

ابداً فکرش را هم نکنید که صرفاً با آموزش منوهای نرم‌افزار پریمیر می‌توانید بر آن تسلط پیدا کنید. تمامی روند آموزش پریمیر باید به‌صورت عملی انجام شود تا شما آموزش این نرم‌افزار را به‌صورت کاربردی تجربه کنید.

پکیج آموزش Premiere مجتمع آموزشی امیرکبیر، دقیقاً به‌صورت پروژه محور ساخته شده و شما در طول این پکیج آموزشی، تمامی مفاهیم را در پروژه‌های عملی یاد خواهید گرفت.

۲- آموزش پریمیر توسط تدوین‌گران واقعی

آموزش پریمیر توسط فردی که به‌تازگی با این نرم‌افزار آشنا شده، فرسنگ‌ها با آموزشی که توسط یک تدوین‌گر حرفه‌ای تهیه شده است، تفاوت دارد. وقتی یک تدوین‌گر حرفه‌ای که سال‌ها در این زمینه کار کرده، مفاهیم را به شما آموزش می‌دهد، شما با چالش‌هایی که در حین کارها و پروژه‌های واقعی ممکن است با آنها روبرو شوید هم آشنا خواهید شد و نحوه‌ی حل آنها را نیز یاد خواهید گرفت.
پکیج آموزش ‌Premiere مجتمع آموزشی امیرکبیر، توسط مهران شایان، گرافیست و تدوینگر حرفه‌ای پروژه‌های متعدد سینمایی و انیمیشن کشور تهیه شده است.

۳- آموزش پریمیر بر اساس نیاز واقعی بازار کار

آموزش پریمیر انتخابی شما باید دقیقاً شامل مواردی باشد که برای ورود به بازار کار به آنها نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که پریمیر یک نرم‌افزار بسیار گسترده است و امکانات و ابزارهای متعددی هم در این نرم‌افزار قرار گرفته است. اما آیا همه‌ی این ابزارها برای نیاز شما مناسب است؟ اصلاً آیا امکان تسلط بر همه‌ی بخش‌های این نرم‌افزار وجود دارد؟

پاسخ به سؤالات بالا، ما را به یک نتیجه‌گیری منطقی می‌رساند و آن هم این است که پکیج آموزش پریمیر باید دقیقاً همان مواردی را شامل شود که بازار کار به آن نیاز دارد؛ نه کمتر و نه حتی بیشتر! پکیج آموزش Premiere مجتمع آموزشی امیرکبیر، دقیقاً بر اساس همین موضوع ساخته شده است. ما به وقت و هزینه‌ای که برای تهیه‌ی این پکیج پرداخت می‌کنید، احترام می‌گذاریم.

کلام آخر

سوالات متداول در مورد پریمیر

آموزش پریمیر یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی برای افرادی است که قصد دارند تا یک تدوینگر حرفه‌ای شده و در این حوزه به فعالیت بپردازند. اگر به هر دلیل توانایی حضور در دوره‌های حضوری آموزش پریمیر مجتمع آموزشی امیرکبیر را ندارید، پکیج آموزش Premiere این مرکز، می‌تواند شما را با بهترین کیفیت به یک متخصص واقعی در حوزه‌ی تدوین تبدیل کند. همین حالا این پکیج را خریداری کرده و یادگیری را شروع کنید!

نمونه‌ای از آموزش پریمیر به‌صورت پروژه محور

جزییات بیشتر

سؤالات متداول

۱- آیا پکیج آموزش پریمیر مجتمع آموزشی امیرکبیر، پروژه محور است؟

بله. تمامی تمرین‌های ارائه شده در پکیج آموزش پریمیر امیرکبیر، به‌صورت پروژه‌ای آموزش داده شده است.

۲- آیا با تهیه‌ی پکیج آموزش پریمیر امیرکبیر، می‌توان مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کرد؟

بله. با توجه به اینکه امیرکبیر آموزشگاهی است که مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را دریافت کرده است، پس از مشاهده‌ی پکیج آموزش پریمیر و در صورتی‌که در آزمون یا پروژه‌ی پایان دوره این پکیج، حدنصاب قبول را اخذ کنید، خواهید توانست در آزمون فنی و حرفه‌ای نیز شرکت کرده و در نهایت مدرک این سازمان را نیز اخذ کنید.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۳۰۹۶۹۱۴۴۱
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر

روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره  ۰۹۳۰۹۶۹۱۴۴۱ تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب آقای شایان زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:

از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
5.00
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای پکیج آموزش پریمیر (Premiere) | مجتمع آموزشی امیرکبیر

  1. raji.edris1375

    دوره بسیار عالی با استادی ماهر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • سطح دوره : پیشرفته و مبتدی
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • شامل 27 جلسه
  • پیش نیاز : بدون پیشنیاز
  • 15 ساعت آموزش
  • مدرک تخصصی
  • 100% دوره تکمیل شده است
  • بازگشت به صفحه :
    لینک کوتاه صفحه

    دوره های مرتبط

    پکیج آموزش فتوشاپ

    پکیج آموزش فتوشاپ | مجتمع آموزشی امیرکبیر
    پیشرفته و مبتدی

    15 ساعت آموزش
    4 دانشجو
    ۹۶۰,۰۰۰ تومان
    پکیج آموزش ایلوستریتور

    پکیج آموزش ایلوستریتور (Illustrator)
    پیشرفته و مبتدی

    20 ساعت آموزش
    0 دانشجو
    ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
    پکیج آموزش پریمیر

    پکیج آموزش پریمیر (Premiere) | مجتمع آموزشی امیرکبیر
    پیشرفته و مبتدی

    15 ساعت آموزش
    2 دانشجو
    ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان