×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش MSP | مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش MSP | مجتمع آموزشی امیرکبیر
پیشرفته و مبتدی

شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره

آموزش MSP یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای است که هر مهندس صنایع و به‌طور کلی هر فردی که قصد دارد تا به حوزه‌ی مدیریت پروژه ورود کند، به آن نیاز خواهد داشت. با توجه به اینکه مدیریت پروژه نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد تمامی پروژه‌ها دارد، آموزش MS Project نیز به یکی از الزامات بسیار مهم در این حوزه تبدیل شده است. در این قسمت از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر قصد داریم تا در مورد اهمیت این نرم‌افزار در بازار کار با شما صحبت کرده و در نهایت، پکیج آموزش مایکروسافت پروجکت امیرکبیر را نیز به شما معرفی کنیم.

MSP چیست و چرا به آموزش MSP نیاز داریم؟

MSP چیست و چرا به آموزش MSP نیاز داریم؟

نکته‌ای که در همین ابتدا باید بدانید این است که نرم‌افزار MSP از جمله نرم‌افزارهایی است که توسط ابر کمپانی مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده است. استفاده از این نرم‌افزار برای مدیریت انواع پروژه‌ها، از پروژه‌های کوچک گرفته تا مگا پروژه‌های دارای زیرشاخه‌های متعدد، کاملاً کاربردی است. مهم‌ترین مزیت این نرم‌افزار هم این است که آموزش MSP نسبت به نرم‌افزارهای مشابهی که در این زمینه وجود دارد، کاملاً ساده است. بنابراین در طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید بر آن مسلط شوید.

اجازه دهید تا کاربرد آموزش MSP در صنعت را با یک مثال ساده، بیشتر توضیح دهیم؛ فرض کنید یک پروژه‌ی ساختمانی دارید و حالا می‌خواهید به مدیریت این پروژه بپردازید. اولین نکته‌ای که برای شما چالش ایجاد خواهد کرد، تعدد کارهایی است که برای انجام این پروژه باید انجام دهید و تقدم و تأخر هر یک از آنها است.

به‌عنوان نمونه، شما نمی‌توانید کاشی‌کاری سرویس بهداشتی پروژه را قبل از اینکه دیوارهای پروژه به‌صورت کامل اجرا شده باشد انجام دهید. در مثالی دیگر، شما نمی‌توانید روشویی را قبل از اجرای کامل کاشی و سرامیک‌های سرویس بهداشتی انجام دهید. اما قطعاً می‌توانید موارد مربوط به تأسیسات مکانیکی و برقی را همزمان با یکدیگر به انجام رسانید.

اینها فقط مثال‌هایی ساده از تعیین تقدم و تأخر برای مراحل مختلف یک پروژه بود اما همه‌ی ما می‌دانیم که یک پروژه‌ی ساختمانی فرآیندهای بسیار متعددی دارد و تداخل آنها با یکدیگر و تعیین اولویت‌بندی زمانی در آنها، برای اجرای صحیح پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اینجا است که آموزش MSP به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید مدیریت کامل پروژه را در دستان خود بگیرید.

۴ مزیت کلیدی آموزش MSP و استفاده از آن در پروژه‌ها

۴ مزیت کلیدی آموزش MSP و استفاده از آن در پروژه‌ها

آموزش MSP و استفاده از ان در پروژه‌های مختلف، می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه به مهم‌ترین این مزایا اشاره خواهیم کرد:

۱- آموزش MS Project برای مدیریت کارآمد پروژه و زمان‌بندی آن

همان‌طور که در قسمت قبلی این مطلب از وب سایت مجازی مجتمع آموزشی امیرکبیر نیز عنوان شد، یکی از مهم‌ترین مزایایی که آموزش MSP برای یک پروژه به همراه دارد، امکان مدیریت صحیح و همچنین زمان‌بندی دقیق فرآیندهای مختلفی است که در طی پروژه باید انجام دهید. با انجام این کار، قادر خواهید بود تا زمان‌بندی دقیقی هم برای تزریق منابع مالی به پروژه‌تان داشته باشید و در نهایت، زمان انجام پروژه را نیز به‌صورت کامل و بر اساس مستندات ارائه دهید.

۲- بالا بردن راندمان کار با آموزش MSP

یکی دیگر از مزایایی که آموزش MSP برای پروژه به همراه دارد، بالا بردن راندمان کاری است. با مدیریت پروژه، دیگر هیچ کاری به‌دلیل اینکه پیش نیاز آن در پروژه انجام نشده است، بر روی زمین باقی نخواهد ماند. تمامی کارها در همان زمانی که پیش‌بینی شده انجام خواهند شد و بدین ترتیب راندمان کار بسیار بالاتر از زمانی خواهد شد که هیچ برنامه‌ریزی در پروژه انجام نشود.

۳- آموزش MSP برای ارائه‌ی گزارشات دقیق

یکی از موارد مهمی که در انواع پروژه‌ها باید به آن توجه داشته باشید، گزارشات دقیقی است که به شما و کارفرما کمک خواهد کرد تا روند پروژه را به‌دقت زیر نظر داشته باشید. برای این منظور می‌توان از گراف‌ها و نمودارهای گرافیکی استفاده کرد. با آموزش MSP به‌صورت پروژه محور خواهید توانست نحوه‌ی انجام این کار را نیز به‌صورت کامل یاد بگیرید.

۴- آموزش MSP برای مدیریت بهتر منابع مالی و سازمانی

واضح است که مدیریت پروژه می‌تواند باعث شود تا در منابع مالی و سازمانی‌تان صرفه‌جویی بالایی داشته باشید. وقتی بتوانید همه‌ی کارها را در زمان واقعی خودشان به انجام رسانید و هیچ تداخلی هم در انجام کارها ایجاد نشود، در واقع توانسته‌اید پروژه‌تان را به‌صورت کاملاً بهینه مدیریت کنید. ابزار این کار هم نرم‌افزار ام اس پروجکت است. بنابراین با آموزش MSP خواهید توانست سهم بسیار مهمی در مدیریت منابع مالی و سازمانی خود داشته باشید.

۳ نکته‌ی طلایی در انتخاب پکیج آموزش MSP

۳ نکته‌ی طلایی در انتخاب پکیج آموزش MSP

حالا زمان این است که آموزش MSP را شروع کنید. برای افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند در دوره‌های حضوری آموزش MS Project شرکت کنند، استفاده از پکیج آموزش مایکروسافت پروجکت می‌تواند یک انتخاب کاملاً ایده‌آل باشد. اما همین که سعی می‌کنید تا بهترین این پکیج را انتخاب کنید، با وب سایت‌های متعددی روبرو خواهید شد که احتمالاً همه‌ی آنها هم ادعا می‌کنند که این نرم‌افزار را به‌صورت کامل به شما آموزش خواهند داد. اما این ادعا تا چه حد درست است؟ در ادامه ۳ نکته‌ی مهم را به شما خواهیم گفت که بر اساس آن خواهید توانست بهترین پکیج آموزش MSP را انتخاب کنید:

۱- آموزش MSP به‌صورت پروژه محور

یکی از اولین نکاتی که در انتخاب بهترین پکیج آموزش MSP باید در نظر داشته باشید این است که آموزش این نرم‌افزار باید به‌صورت کاملاً پروژه محور انجام شود. توجه داشته باشید که مدیریت پروژه از جمله قابلیت‌هایی است که با مثال‌های متعدد و واقعی بالاترین نرخ تثبیت در ذهن را خواهد داشت. بنابراین اگر می‌خواهید با استفاده از پکیج آموزش MS Project وارد بازار کار شوید، حتماً پکیجی را انتخاب کنید که مفاهیم این موضوع را به‌صورت پروژه محور و کاربردی به شما یاد داده باشد.

۲- آموزش MSP با تدریس اساتید مجرب

هر چه اساتید مدرس پکیج آموزش MSP از تجربه‌ی بیشتری در بازار کار برخوردار باشند، شما نیز به همان میزان خواهید توانست با چالش‌های بازار کار آشنا شوید. بنابراین حتماً دقت کنید که پکیج آموزش MS Project شما توسط اساتیدی تهیه شده باشد که خود تجربه‌ی بالایی در مدیریت پروژه و استفاده از این نرم‌افزار داشته باشند.

۳- آموزش MSP با مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

بسیاری از علاقمندان به علم مدیریت پروژه، تمایل دارند تا بعد از گذراندن دوره‌ی آموزش MSP، چه به‌صورت حضوری و چه مجازی، مدرک معتبر این دوره را نیز دریافت کنند تا بتوانند آن را در رزومه‌ی خود قرار دهند. با توجه به اینکه مجتمع آموزشی امیرکبیر دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است، این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از پکیج آموزش MS Project این مرکز و در صورتی که در آزمون پایان دوره نصاب قبولی را کسب کنید، برای آزمون فنی و حرفه‌ای، به این سازمان معرفی شوید.

کلام آخر

سوالات متداول درمورد آموزش MSP

آموزش MSP همان دوره‌ای است که برای مدیریت پروژه به‌صورت حرفه‌ای، به آن نیاز خواهید داشت. با استفاده از پکیج آموزش MS Project مجتمع آموزشی امیرکبیر می‌توانید به‌صورت پروژه محور با این علم جذاب و مؤثر در بازار کار آشنا شده و ورودی مطمئن به بازار کار این حوزه داشته باشید. همین حالا پکیج آموزش مایکروسافت پروجکت را خریداری کنید و مسیر یادگیری برای ورود به بازار کار را شروع کنید.

نمونه ای از پکیج آموزش MSP

جزییات بیشتر

سوالات متداول

۱- آموزش MSP مجتمع آموزشی امیرکبیر، پروژه محور است؟

بله. پکیج آموزش MSP مجتمع آموزشی امیرکبیر به‌صورت کاملاً پروژه محور طراحی شده است. بنابراین با استفاده از این پکیج آموزشی خواهید توانست با چالش‌هایی که احتمالاً در پروژه‌های واقعی به آنها برخورد خواهید کرد نیز آشنا شوید.

۲- آیا با پکیج آموزش MSP امیرکبیر می‌توان مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کرد؟

بله. با توجه به اینکه مجتمع آموزشی امیرکبیر دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای است، با استفاده از پکیج آموزش MSP این مرکز و در صورت قبولی در آزمون پایانی، مجوز آزمون این سازمان را نیز دریافت خواهید کرد

3- مخاطب دوره آموزشی MSP  چه کسانی هستند ؟

تمامی دانشجویان و مهندسین صنایع،عمران، و سایر رشته های فنی مهندسی  و  هر آنکس که قصد دارد این نرم افزار را به عنوان یک ابزار عملیاتی در حوزه مدیریت پروژه از سطوح ساده تا پیشرفته مورد استفاده قرار دهد می تواند از محتوای این بسته آموزشی استفاده نماید.

4- مسیر آموزش دوره چگونه خواهد بود ؟

دوره مجازی آموزش MSP  از صفر تا صد در پنج گام اصلی طراحی شده است.

در گام اول به بحث معرفی  موارد تئوری مورد نیاز مدیریت پروژه و  نرم افزار  می پردازیم.

در گام دوم ابزار های پرکاربرد  و تکنیک های زمانبندی پروژه را فرا خواهیم گرفت.

در گام سوم مباحث مربوط به منابع و هزینه های مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در گام چهارم با مفاهیم ثبت پیشرفت و محاسبه وزن ها و…. ارائه خواهد شد.

در گام پنجم موارد مربوط به گزارش سازی و ارائه  ارزش کسب شده آموزش داده می شود تا فراگیران بتوانند یک پروژه را از صفر تا صد مدیریت و برنامه ریزی نمایند.

5- آیا دوره های آموزشی آپدیت میشه؟

قطعا هر زمان که کارشناسان با بررسی سرفصل ها و مطالب آموزشی بر این باور باشند که بسته مورد نظر نیاز به بروزرسانی دارد ، این امر انجام خواهد شد.

6- آیا این محصول احتیاج به پیشنیاز داره؟

این دوره آموزشی به طور صفر تا صد میباشد و هیچگونه پیش نیازی نخواهد داشت به طوریکه حتی افراد مبتدی نیز میتوانند از این پک آموزشی استفاده کنند.

7- مکمل این دوره چه دوره یا تخصص هایی است ؟

  • آموزش نرم افزار Excel
  • آموزش نرم افزار Primavera
  • دوره جامع مدیریت پروژه حرفه ای
  • آموزش استاندارد PMBOK

8- توانایی فراگیر پس از گذراندن این دوره چیست ؟

 فراگیر امیرکبیر پس از طی نمودن این دوره آموزشی  می تواند به راحتی از نرم افزار MSP در تمامی مراحل انجام پروژه های صنعتی،ساختمانی و …. استفاده کرده و کنترل ها و گزارشات لازم را ایجاد نماید.

9- بازار کار این حرفه در داخل و خارج کشور چگونه است ؟

از آنجایی که برنامه ریزی و کنترل پروژه یکی از اساسی ترین بخش های یک سازمان می باشدمیتوان گفت شناخت و استفاده از این نرم افزار لازمه کار هر مهندس مدیریت پروژه  برای کار کردن در جاهایی مانند کارخانه ها ، دفاتر فنی ، شرکت های مهندسی ، تولیدی ، مدیریتی و …  می باشد.این موضوع هم در داخل و هم در خارج ایران صحت دارد.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۰۲۲۲۰۵۹۷۱
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر

روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره ۰۹۰۲۲۲۰۵۹۷۱ تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب آقای مهندس حسینی زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:
از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
0
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای پکیج آموزش MSP | مجتمع آموزشی امیرکبیر

  1. مهرداد خدابخش

    هم دوره حضوری و هم دوره های مجازی مهندس حسینی عالی هستن………..

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • سطح دوره : پیشرفته و مبتدی
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • شامل 31 جلسه
  • پیش نیاز : بدون پیشنیاز
  • 11 ساعت آموزش
  • مدرک تخصصی
  • 100% دوره تکمیل شده است
  • لینک کوتاه صفحه