×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش WINCC | مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش WINCC | مجتمع آموزشی امیرکبیر
مقدماتی تا پیشرفته

شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره

آموزش WINCC از جمله قابلیت‌های مهمی است که هر مهندس برق که قصد دارد وارد بازار کار مربوط به اتوماسیون صنعتی شود، به آن نیاز خواهد داشت. اما کدام آموزش بیشتر برای شما کاربرد دارد؟ اصولاً برای انتخاب بهترین پکیج آموزشی WINCC به چه نکاتی باید توجه کنید؟ این همان موضوعی است که در این قسمت در مورد آن توضیح داده و در انتها، پکیج آموزش وین سی سی مجتمع آموزشی امیرکبیر را نیز معرفی کرده‌ایم.

آموزش WINCC و اهمیت آن برای ورود به بازار کار

آموزش WINCC و اهمیت آن برای ورود به بازار کار

آموزش WINCC به‌صورت حرفه‌ای می‌تواند شما را برای ورود به بازار کار در حوزه‌ی اتوماسیون صنعتی آماده کند. اما قبل از اینکه به معرفی پکیج آموزشی WINCC بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر در مورد این نرم‌افزار و کاربرد آن در صنعت، اطلاعات کسب کنیم.

WINCC مخفف عبارت Windows Control Center است و همان‌طور که از نام آن نیز پیدا است، یک نرم‌افزار قدرتمند برای مانیتورینگ و همچنین کنترل فرآیندهایی است که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. WINCC توسط شرکت بزرگ زیمنس طراحی شده است و ابزارها و قابلیت‌های متنوع و مهمی را برای مانیتورینگ صنعتی در اختیار شما قرار خواهد داد. با توجه به همین قابلیت و از آنجا که از این نرم‌افزار به‌صورت گسترده در صنعت استفاده می‌شود، آموزش WINCC نیز می‌تواند عامل مهمی برای ورود شما به بازار کار در این رشته شود.

از نظر تکنیکال، WINCC را می‌توان جزء نرم‌افزارهای HMI یا همان Humman Machine Interface معرفی کرد. در واقع وین سی سی نرم‌افزاری است که از آن به‌عنوان رابط بین انسان و ماشین یاد می‌شود. این نرم‌افزار به کاربر این امکان را می‌دهد که ناظر پردازش اصلی واحد صنعتی بوده و همچنین در صورت نیاز بتواند پارامترهایی را که در تجهیزات اعمال شده‌اند را نیز عوض کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار که آموزش WINCC را به‌عنوان یک قابلیت مهم تبدیل می‌کند، توانایی متصل شدن آن به PLC و همچنین کنترلرهایی است که از OPC پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، دیتالاگر قرار گرفته بر روی WINCC از جمله دیگر مواردی است که به جرأت می‌توان گفت در نرم‌افزارهای مشابه وجود ندارد و همین مسئله می‌تواند به‌عنوان مزیت بسیار مهم این نرم‌افزار نیز شناخته شود.

آموزش WINCC برای PLC زیمنس

آموزش WINCC برای PLC زیمنس

تا این بخش یاد گرفته‌ایم که WINCC Flexible محصول شرکت زیمنس است و به‌دلیل اینکه PLCهای زیمنس به‌صورت گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، آموزش WINCC نیز می‌تواند نقش مهمی برای استخدام شدن شما در صنایع بزرگ و مادر ایفا کند.

اجازه دهید تا کمی به عقب بازگشته و ببینیم که ‌‌WINCC چطور متولد شد. زیمنس در ابتدا نرم‌افزاری را تحت عنوان Simatic Protocol به بازار معرفی کرد. این نرم‌افزار که محیط آن چیزی شبیه به Paint ویندوز بود، در واقع نسخه‌ی ابتدایی وین سی سی بود. اگر چه آموزش WINCC نیز ساده است اما Simatic Protocol واقعاً یک نرم‌افزار کاملاً ساده بود که البته امکانات آنچنانی هم نداشت.

اما با گذشت زمان، HMIهای زیمنس پیشرفت‌های قابل توجهی کرد و حالا دیگر Simatic Protocol نمی‌توانست نیازهای مخاطبان را برآورده کند. به همین دلیل در سال ۲۰۰۵، زیمنس تصمیم گرفت تا این نرم‌افزار را بازنشسته کرده و به‌جای آن، ‌WINCC را به بازار معرفی کند که هم از امکانات بسیار بیشتری برخوردار بود و هم ظاهر گرافیکی کاربرپسندی داشت. همزمان با این رونمایی، نیاز برای آموزش WINCC نیز به اوج خود رسید؛ نیازی که تا همین زمان نیز ادامه دارد.

بهترین پکیج آموزش WINCC

بهترین پکیج آموزش WINCC

حالا که با اهمیت آموزش WINCC آشنا شده‌اید، باید بتوانید بهترین پکیج آموزش وین سی سی را نیز انتخاب کنید. احتمالاً اولین کاری که برای این منظور انجام می‌دهید، جستجوی اینترنتی است. اگر چه این راهکار ممکن است برای شروع بد نباشد، اما موضوع این است که شما با تعداد زیادی پکیج آموزشی WINCC مواجه خواهید شد که نمی‌دانید کدام یک از آنها برای شما مناسب‌تر است.
به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مهم‌ترین نکاتی را که برای انتخاب بهترین پکیج آموزش WINCC باید به آنها توجه کنید، لیست کنیم:

۱- آموزش WINCC به‌صورت عملی و پروژه محور

اگر چه شما قرار است پکیج آموزش WINCC را انتخاب کنید، اما نباید این نکته را نیز فراموش کنید که آموزش وین سی سی اگر به‌صورت پروژه محور نباشد، نمی‌تواند شما را با مفاهیم عمیق استفاده از این نرم‌افزار آشنا کند.
یکی از مهم‌ترین مزایای پکیج آموزش WINCC مجتمع آموزشی امیرکبیر، عملی و پروژه محور بودن تمامی مواردی است که در آن توضیح داده شده است.

۲- آموزش WINCC توسط اساتید مجرب

یکی دیگر از موارد مهمی که در انتخاب پکیج آموزش WINCC باید به آن توجه داشته باشید، مهارت و تجربه‌ی مدرس دوره است. در صورتی‌که مدرس این نرم‌افزار از تجربه‌ی بالایی در این زمینه برخوردار باشد، شما در واقع تجربه‌ی چندین ساله‌ی او را به‌دست خواهید آورد.

پکیج آموزش WINCC مجتمع آموزشی امیرکبیر، توسط مهندس محمد نخودیان تهیه شده است. ایشان مدیر دپارتمان مهندسی برق این مرکز آموزشی هستند و تجربه‌ی بالایی در طراحی و راه‌اندازی اتوماسیون صنعتی در صنایع متعدد دارند.

۳- دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای پس از آموزش WINCC

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای، یکی دیگر از نکاتی است که بسیاری از دانشجویان پکیج آموزش WINCC به آن نیاز دارند. این مدرک می‌تواند در رزومه‌ی شما قرار گرفته و آن را پربارتر کند. با توجه به اینکه مجتمع آموزشی امیرکبیر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بوده و دارای مجوز رسمی از این سازمان است، با تهیه‌ی پکیج آموزشی WINCC می‌توانید مدرک این سازمان را نیز اخذ کنید؛ البته به شرط قبولی در آزمونی که توسط امیرکبیر و سپس خود سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

جمع‌بندی

سوالات متداول آموزش WINCC

آموزش WINCC یکی از مهم‌ترین دوره‌هایی است که هر مهندس برق علاقمند به حوزه‌ی اتوماسیون صنعتی به آن نیاز خواهد داشت. در واقع چرخه‌ی اتوماسیون صنعتی بدون PLC و در کنار آن WINCC، به هیچ عنوان کامل نیست. به همین دلیل است که پکیج آموزشی WINCC یکی از پراستقبال‌ترین محصولاتی است که در دپارتمان مهندسی برق مجتمع آموزشی امیرکبیر تولید شده است. همین حالا این پکیج را خریداری و راه خود را برای ورود به بازار کار این حوزه، هموار کنید.

نمونه ای از آموزش مانیتورینگ صنعتی با WinCC

 

جزییات بیشتر

سوالات متداول

۱- آیا با آموزش WINCC می‌توان وارد بازار کار شد؟

بله. آموزش WINCC یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای ورود به بازار کار حوزه‌ی اتوماسیون صنعتی به آن نیاز خواهید داشت. با این وجود، اگر قصد دارید تا به‌عنوان یک متخصص واقعی اتوماسیون صنعتی استخدام شوید، به آموزش PLC نیز نیاز خواهید داشت.

۲- آیا پکیج آموزش WINCC امیرکبیر، پروژه محور است؟

بله. پکیج آموزش WINCC امیرکبیر کاملاً پروژه محور بوده و دقیقاً موردنیاز بازار کار طراحی شده است. به‌عبارت دیگر شما عیناً همان مواردی را خواهید آموخت که در بازار کار و حین انجام پروژه‌های واقعی به آنها نیاز خواهید داشت.

3- پایان دوره امتحان گرفته میشه؟

در 29 هر ماه راس ساعت 9 صبح آزمون هماهنگ دپارتمان برق برگزار می­گردد و افراد می­توانند از طریق سایت WWW.AMIRKABIR.IN  در قسمت دوره­های برق در سایت تا تاریخ 27 هر ماه اقدام به ثبت نام نموده و در روز 29 آن ماه راس ساعت 9 صبح درمحل مجتمع آموزشی امیرکبیر به صورت حضوری در آزمون شرکت نمایند.

جهت هماهنگی امتحان کلیک کنید

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۰۲۲۲۰۵۴۷۱
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر

روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره ۰۹۰۲۲۲۰۵۴۷۱ تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب مهندس نخودیان زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:

از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
0
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش WINCC | مجتمع آموزشی امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
  • سطح دوره : مقدماتی تا پیشرفته
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • شامل 22 جلسه
  • پیش نیاز : PLC مقدماتی و پیشرفته
  • 9 ساعت آموزش
  • مدرک تخصصی
  • 100% دوره تکمیل شده است
  • بازگشت به صفحه :
    لینک کوتاه صفحه

    دوره های مرتبط

    پکیج آموزش PLC پیشرفته

    پکیج آموزش PLC پیشرفته | مجتمع آموزشی امیرکبیر
    پیشرفته

    12 ساعت آموزش
    0 دانشجو
    ۱,۴۴۰,۰۰۰ تومان

    پکیج 23 پروژه با AVR با زبان C و B
    مقدماتی تا پیشرفته

    8 ساعت آموزش
    4 دانشجو
    ۹۶۰,۰۰۰ تومان