×
×
خانه » محصول » پکیج آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین | مجتمع آموزشی امیرکبیر

پکیج آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین | مجتمع آموزشی امیرکبیر
پیشرفته و مبتدی

شامل توضیحات ، لیست دروس و اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار کتیا از جمله موارد مهمی است که در حوزه‌های مختلف مهندسی مکانیک و به‌خصوص ساخت و تولید، کاربرد فراوان دارد. کتیا یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها در زمینه‌ی طراحی قطعات مکانیکی است و به همین دلیل بسیاری از کارخانجات و همچنین کارگاه‌های تولید قطعات، از این نرم‌افزار برای طراحی و مدلینگ قطعات خود استفاده می‌کنند.
با توجه به اهمیت زیاد این نرم‌افزار در صنعت، در این مقاله از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر قصد داریم تا نکات بیشتری از آن را به شما معرفی کنیم. همچنین پکیج پروژه و تمرین نرم‌افزار Catia، سیلابس و مدرس دوره را نیز به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید به‌صورت کامل بر استفاده از این نرم‌افزار مسلط شوید.

آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به بازار کار

آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به بازار کار
همان‌طور که در مقدمه‌ی این مطلب از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر نیز عنوان شد، آموزش نرم‌ افزار کتیا یکی از مهم‌ترین دوره‌هایی است که برای ورود به بازار کار در حوزه‌ی طراحی و ساخت قطعات به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
از جمله مهم‌ترین صنایعی که با آموزش نرم‌ افزار کتیا می‌توانید شانس بالایی برای ورود به آن داشته باشید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به صنعت خودروسازی

یکی از صنایع مادر که به‌صورت گسترده از نرم‌افزار کتیا استفاده می‌کند، صنعت خودروسازی است. بسیاری از قطعاتی که در کارخانجات خودروسازی ساخته می‌شود، با استفاده از این نرم‌افزار مدلسازی شده و به همین دلیل آموزش نرم‌ افزار کتیا را می‌توان یکی از راهکارهای مهم برای ورود به این حوزه دانست.

۲- آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به صنعت قطعه‌سازی

آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به صنعت قطعه‌سازی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از آنجا که بسیاری از قطعات ریز و درشت خودروها، در کارگاه‌ها و کارخانجات قطعه‌سازی تولید می‌شود و در این کارگاه‌ها نیز استفاده از این نرم‌افزار برای مدلسازی قطعات بسیاری کاربرد دارد، با یادگیری آن به‌صورت کامل، خواهید توانست گام بلندی برای ورود به این بازار بردارید.

۳- آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به صنعت هواپیماسازی

یکی دیگر از جنبه‌هایی که با استفاده از آموزش نرم‌ افزار کتیا می‌توانید به آن وارد شوید، صنعت هواپیماسازی است. ساخت هواپیما و قطعات آن نیز یکی از صنایع بسیار حساس و البته جذاب است که تا حد بسیار زیادی از نرم‌افزار کتیا برای آن استفاده می‌شود.
توجه داشته باشید که آموزش نرم‌ افزار کتیا برای ورود به هر یک از حوزه‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، اگر چه یک نیاز اساسی و لازم است، اما قطعاً کافی نیست. باید در نظر داشته باشید که افراد بسیاری هستند که تلاش می‌کنند تا در یکی از شرکت‌های عنوان شده وارد شوند. بنابراین رقابت برای ورود به این بازار، بسیار داغ است.
حالا اگر بخواهید در این میدان رقابت پیروز شوید، چه کاری باید انجام دهید؟ ما در مجتمع آموزشی امیرکبیر به شما اطمینان می‌دهیم که برای پیروز شدن در این میدان، هیچ راهی ندارید جز اینکه آموزش نرم‌ افزار کتیا را به‌صورت تخصصی و کاملاً کاربردی یاد بگیرید؛ مسئله‌ای که ما در دپارتمان مهندسی مکانیک امیرکبیر، کاملاً به آن توجه کرده‌ایم!

آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین مجتمع آموزشی امیرکبیر

اگر با مجتمع آموزشی امیرکبیر آشنا باشید، حتماً می‌دانید که آموزش نرم‌ افزار کتیا در دپارتمان مجازی این مرکز، در ۳ پارت مختلف و منحصر به فرد انجام می‌شود:

۱- آموزش نرم‌ افزار کتیا مقدماتی

۲- آموزش نرم‌ افزار کتیا پیشرفته

۳- آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین

بعد از اینکه در پکیج‌های کتیا مقدماتی و پیشرفته به‌صورت حرفه‌ای با نرم‌افزار کتیا آشنا شدید، می‌توانید پکیج آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین را تهیه کرده و تسلط خود را با کار بر روی پروژه‌های واقعی، به نهایت ممکن برسانید! این یعنی همان چیزی که برای ورود به بازار کار نیاز دارید.

سیلابس کامل پکیج آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین

سیلابس کامل پکیج آموزش نرم‌ افزار کتیا - پروژه و تمرین
• بیست مثال عملی مربوط به محیط اسکچر Sketcher
• ده مثال عملی مربوط به محیط اسمبلی Assembly Design 
• ده مثال عملی مربوط به درفتینگ Drafting
• 60 مثال عملی مربوط به محیط Part Design و محیط Wireframe & Surface Design 
مدرس این دوره، دکتر مهدی موحدنیا، مدیرعامل مجتمع آموزشی امیرکبیر و مدیر دپارتمان مهندسی مکانیک این مرکز آموزشی است. قسمت کوتاهی از رزومه‌ی ایشان در ادامه ارائه شده است:
• دکترای مدیریت دانشگاه تهران
• فوق لیسانس مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان
• استاد دانشگاه آزاد نجف آباد
• استاد دانشگاه فنی و حرفه ای شهید مهاجر اصفهان 
• مدیر و موسس مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان

جمع‌بندی

سوالات متداول
آموزش نرم‌ افزار کتیا یکی از دوره‌های مهمی است که برای ورود به بازار کار در رشته‌ی طراحی صنعتی و یا ساخت و تولید به آن نیاز خواهید داشت. با استفاده از این نرم‌افزار قدرتمند، خواهید توانست انواع قطعات صنعتی با بالاترین جزئیات را به‌صورت کامل مدلسازی کرده و پس از آن، کار طراحی ماشینکاری آن را نیز یا با کتیا و یا با نرم‌افزارهای مشابه دیگر مانند پاورمیل، Siemens NX و … انجام دهید. پکیج پروژه و تمرین نرم‌افزار کتیا مجتمع آموزشی امیرکبیر به شما این امکان را خواهد داد تا دانش خود را در کار کردن با این نرم‌افزار از حوزه‌ی تئوری به عملی درآورید.
جزییات بیشتر

سوالات متداول

1- پیش نیاز این دوره آموزشی چیست ؟

پیش نیاز این دوره آموزشی پکیج کتیا سطح 1 با تدریس دکتر مهدی موحدنیا است که در این سایت موجود می باشد.

2- مکمل این دوره چه دوره یا تخصص هایی است ؟

در کنار این دوره پکیج نقشه خوانی صنعتی و در صورت تمایل به حرفه ای شدن در کتیا، پکیج کتیا سطح  2 و 3 بسیار مفید می باشد.

3- توانایی فراگیر پس از گذراندن این دوره چیست ؟

این پکیج به گونه ای طراحی شده است که مبتدی ترین افراد نیز به سطح عالی در مدلسازی سه بعدی ، مونتاژ و نقشه کشی برسند. فراگیر بعد از این پکیج به راحتی می تواند در دفاتر مهندسی و کارگاه ها مشغول به کار شود و یا به عنوان مدرس در آموزشگاه ها تدریس نماید.

4- بازار کار نرم افزار CATIA در داخل و خارج کشور چگونه است ؟

دلیل انتخاب اغلب کاربران این نرم افزار، قدرت سطح سازی کتیا می باشد. در ایران طراحان قالب برای ایجاد کویته قالب از این نرم افزار استفاده می کنند. طراحان صنعتی برای طراحی بدنه دستگاه ها ترجیح می دهند از بین نرم افزارهای مهندسی مکانیک کتیا را برگزینند.در خارج از کشور شرکت های بزرگ هواپیمایی بوئینگ و ایرباس طراحی های خود را با کتیا انجام می دهند.

لذا برای یک کاربر که در ایران این نمر افزار قدرتمند را فراگرفته است، سه مسیر شغلی وجود دارد:

  • کار در دفاتر طراحی داخل کشور
  • اپلای کردن و کار در یکی از شرکت های خارجی
  • طراحی صنعتی در داخل کشور و ارسال برای شرکت های خارج از کشور و کسب درآمد ارزی

5-با شرکت در این دوره آموزشی چه فایل هایی را دریافت خواهید نمود؟

ادر این بسته آموزشی هر تمرینی انجام شده است، فایل این تمرین به صورت CATpart ضمیمه شده است. هم چنین در قسمت مونتاژ مجموعه فایل های اسمبلی در ورژن V5 R21 ارائه شده است.

6-آیا امکان دریافت مدرک از این دوره آموزشی وجود دارد؟

پس از مشاهده فیلم های آموزشی و گذراندن آزمون و پروژه این دوره، سه نوع گواهینامه قابل ارائه است.

انواع مدرک:
الف) گواهینامه معتبر مجتمع آموزشی امیرکبیر :
مدرک چاپی توسط آموزشگاه که به مهر و تایید مدیرآموزشگاه می رسد و درخواست آن رایگان بوده تا یک هفته پس از درخواست صادر می گردد.

ب) گواهینامه فنی و حرفه ای:

ج) مدرک بین المللی QAL:
شرکت QAL یکی از شرکت های معتبر جهان می باشد که در دو بخش فعالیت می کند 1) ممیزی و صدور گواهینامه های ایزو 2) ممیزی برگزاری دوره های آموزشی با استاندارد بین المللی و صدور گواهینامه های آموزشی. این شرکت انگلیسی گواهینامه هایی که توسط مراکز آموزشی مورد تایید خود درخواست می شود را صادر می نماید.

موسسات آموزشی مورد تایید QAL با استانداردهای آموزشی روز دنیا فعالیت می نمایند و ایزو کیفیت آموزش دریافت کرده اند. مجتمع آموزشی امیرکبیر بیش از 7 سال است که استاندارد های مورد تایید شرکت QAL را کسب کرده و مورد تایید این شرکت قرار دارد.

لذا افرادی که قصد مهاجرت دارند از این مدرک برای ارائه به سفارت استفاده می کنند و این مدرک در بین مدارک بین المللی اعتبار زیادی در سفارت دارد. این مدرک با مهر برجسته صادر می شود و از طریق درگاه های سایت QAL قابل استعلام است.

همچنین این مرکز از معتبرترین مراجع دنیا یعنی سازمان ASCB دارای تایید صلاحیت می باشد. جهت مشاهده گواهی تایید صلاحیت شرکت QAL انگلستان مستقیما از سایت ASCB بر لینک زیر کلیک نمایید:
http://portal.ascb.com/Statement/104Statement.pdf

7- تفاوت این دوره با سایر محصولات آموزشی دیگر چیست؟

هدف از این دوره فقط ارائه فیلم آموزشی به فراگیر نیست. یکی از تفاوت های پکیج آموزشی کتیا سطح یک با سایر محصولات آموزشی مشابه، پشتیبانی و ارتباط با مدرس با تجربه این دوره با فراگیران است.

هم چنین امکان برگزاری کلاس های رفع اشکال انلاین یا حضوری با مدرس نیز وجود دارد. بزرگترین تمایز پکیج آموزشی Catia سطح یک با سیار پکیج های مجازی ،امکان اخذ سه نوع مدرک از مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان است.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
۰۹۰۲۲۲۰۷۱۶۲
ایمیل
eamirkabir.esf@gmail.com
پشتیبانی حضوری
اصفهان-مجتمع آموزشی امیرکبیر

روش پشتیبانی و پاسخگویی در امیرکبیر:

پس از خرید محصول و مشاهده فیلم ها در صورت بروز هر نوع مشکل با شماره 09022207162 تماس حاصل نموده و درخواست رفع آن را می نمایید. در صورت نیاز به مکالمه با مدرس دوره جناب آقای دکتر مهدی موحدنیا زمان مشاوره رزرو کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین با مدرس ارتباط خواهید داشت. در صورتی که نیاز به رفع اشکال حضوری در اصفهان یا آنلاین دارید، پس از ارتباط با کارشناس ( به صورت تلفنی یا تیکت از طریق سایت) درخواست کلاس خصوصی نموده و در اسرع وقت جلسه ای برای شما هماهنگ خواهد شد.

مشاوره رایگان دریافت دوره آموزشی:
از زمان خرید محصول به مدت یکسال می توانید از یک جلسه مشاوره (ده دقیقه) استفاده نمایید.

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
0
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش نرم‌ افزار کتیا – پروژه و تمرین | مجتمع آموزشی امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • سطح دوره : پیشرفته و مبتدی
  • نوع دوره : مجازی
  • زبان دوره : فارسی
  • شامل 103 جلسه
  • پیش نیاز : آموزش کتیا سطح 1 (مقدماتی)
  • ساعت 29 آموزش
  • مدرک تخصصی
  • 100% دوره تکمیل شده است
  • بازگشت به صفحه :
    لینک کوتاه صفحه